Centrala telefoniczna IP Prima

Integracja tradycyjnej telekomunikacji z telefonią internetową

Centrala IP Prima to pierwsza tej klasy centralka z polem komutacyjnym IP. Idealna dla rynku SOHO, mikrofirm, niewielkich oddziałów, punktów usługowych lub sklepów, liczących do kilkunastu pracowników, a także dla domów jedno- i wielorodzinnych. Prosta w konfiguracji i użytkowaniu - gotowa do pracy zaraz po wyjęciu z pudełka.

Konfiguracja

Konfiguracja bazowa
3 porty miejskie VoIP (IP GW)
2 analogowe linie miejskie
6 analogowych linii wewnętrznych
2 porty wewnętrzne VoIP (IP EXT)

Możliwość rozszerzenia konfiguracji bazowej o:
1 łacze miejskie ISDN (2B+D) lub 1 analogową linię miejską
2 lub 4 analogowe linie wewnętrzne
4 porty wewnętrzne VoIP
zintegrowane nagrywanie rozmów na karcie SD

Ważniejsze cechy

zintegrowany VoIP w wyposażeniu standardowym:
- 3 porty miejskie (obsługa do 3 operatorów VoIP)
- 2 porty wewnętrzne (możliwość rozbudowy do 6 portów wewnętrznych VoIP)
- protokół VoIP: SIP
- kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, G.726, GSM

VEK (R) - Voipowy Eliminator Kosztów:
- dostęp do taniej telefonii internetowej bez dodatkowych bramek, kart i telefonów IP
- unikalna funkcja Call Through - dzwoń z komórki przez VoIP. Centralka automatycznie rozpoznaje wskazane numery komórkowe i przekierowuje je do sieci VoIP
- funkcja LCR - wyboru najtańszej drogi połączeniowej

Plug & Talk czyli podłącz i rozmawiaj - centralka gotowa do użycia po wyjęciu z pudełka z predefiniowanymi ustawieniami fabrycznymi

Prima Web Konfigurator - zarządzanie centralką przez przeglądarkę internetową

Zintegrowane nagrywanie rozmów na karcie SD dla wszystkich abonentów lub uproszczone nagrywanie na poszczególnych stanowiskach przy pomocy rejestratora Telerec i programu Platan CTI

Zobacz Kto Dzwoni - prezentacja numeru (usługa CLIP) abonenta dzwoniącego na wyświetlaczach aparatów telefonicznych oraz w programie Platan CTI

Współpraca z komputerem poprzez program Platan CTI (dodatkowe funkcje telefonu na ekranie komputera)

Zintegrowana, wewnętrzna Poczta Głosowa

Rejestracja połączeń z buforem w centrali

Możliwość aktualizacji oprogramowania centrali (firmware update)

Estetyczna obudowa do powieszenia na ścianie

A do tego... wszystkie cechy nowoczesnej centrali telefonicznej.

Prima to unikalna na skalę europejską centralka IP tej wielkości oferująca zintegrowane nagrywanie rozmów i pocztę głosową oraz obsługująca zarówno linie VoIP, analogowe, jak i ISDN.

Cyfrowa centrala telefoniczna OPTIMA

Abonencka cyfrowa centrala telefoniczna Platan OPTIMA IP PBX jest kontynuacją doskonale przyjętej przez rynek centrali Sigma. Charakteryzuje ją otwartość na współpracę z oprogramowaniem i urządzeniami zewnętrznymi, sprawna i skuteczna komunikacja oraz zastosowanie najnowszych światowych technologii.

Optima IP PBX adresowana jest do firm i instytucji liczących od kilkudziesięciu do ponad 100 użytkowników. Oferuje nowoczesną komunikację telefoniczną i ułatwia sprawną obsługę klientów, dzięki takim możliwościom jak: zintegrowana wewnętrzna Poczta Głosowa, wielopoziomowy system zapowiedzi - Infolinie oraz system Platan CTI, a także możliwość stosowania wielu modeli telefonów, w tym cyfrowych aparatów systemowych, aparatów bezprzewodowej telefonii IP DECT oraz aparatów IP i softphone'ów. Jest optymalnym wyborem dla odbiorców poszukujących niedrogich, a komfortowych i technicznie zaawansowanych rozwiązań.

Nagrody i wyróżnienia

- Laur Infotela 2005
- Złoty Medal Intertelecom 2005
- Złote Anteny 2006 - wyróżnienie

Konfiguracja

Wyposażenia miejskie
- do 16 linii analogowych
- do 24 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
- do 2 wyposażeń ISDN PRA (30B+D)
- do 30 portów VoIP
- do 6 kart GSM

Wyposażenia wewnętrzne
- do 128 linii analogowych
- do 24 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
- do 32 portów dla aparatów systemowych i/lub konsol (w miejsce analogowych LW)
- do 128 portów VoIP

*uniwersalne łącze ISDN (2B+D) może być skonfigurowane jako port miejski lub wewnętrzny


Integracja z sieciami IP

- karta Platan VoIP (opcja) - do 128 portów VoIP konfigurowanych jako miejskie lub wewnętrzne (do 30 linii miejskich): protokoły VoIP: SIP, IAX2
- kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, ADPCM, G.726, GSM
- logowanie do 30 operatorów VoIP z możliwością odbywania wielu rozmów jednocześnie
- 2 gniazda ethernet (WAN i LAN)
- wbudowany router
- współpraca z oprogramowaniem Platan CTI, również poprzez kartę LAN
- otwarty interfejs programowy PCTI do współpracy z systemami CTI, oprogramowaniem call-center i CRM oraz interfejs hotelowy do współpracy z oprogramowaniem hotelowym
- zarządzanie przez programowy modem, USB, RS-232 lub przez kartę LAN centrali

Call center w centrali

- INFOLINIE - system 16-poziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response - Ineraktywna Obsługa Głosowa); do 4,5h nagrań w standardzie!
- grupy agentów obsługujących ruch przychodzący wg zadanych kryteriów (równomierna dystrybucja ruchu - UCD, połączenia wg specjalizacji na podstawie zidentyfikowanego numeru - ACD)
- pełna identyfikacja numerów CLIP na portach cyfrowych, systemowych i analogowych
- zintegrowana wewnętrzna, 16-kanałowa Poczta Głosowa
- współpraca z rejestratorami rozmów, systemami pagerów

Program Redukcji Kosztów

- rejestracja połączeń wychodzących na indywidualnych kontach (do 256 użytkowników centrali - abonentów fizycznych i wirtualnych)
- optymalizacja czasu pracy dzięki rejestracji połączeń wewnętrznych i przychodzących oraz inteligentnej dystrybucji ruchu
- zaawansowana taryfikacja oparta na programie BilCent
- kierowanie ruchu do sieci różnych operatorów - wybór najtańszej drogi połączeniowej LCR
- dzięki karcie Platan VoIP możliwość wykorzystania szerokopasmowych łączy internetowych do darmowej komunikacj głosowej
- kierowanie ruchu wychodzącego do sieci GSM poprzez karty GSM
- możliwość wysyłania SMS'ów serwisowych i reklamowych

Uwaga: dostępność poszczególnych funkcji uzależniona jest od wyposażenia centrali.

Cyfrowa centrala telefoniczna SIGMA

Sigma IP PBX jest nowoczesną cyfrową centralą telefoniczną przeznaczoną dla małych i średnich przedsiębiorstw (MSP), zainteresowanych zaawansowanymi systemami telekomunikacyjnymi, wykorzystującymi korzyści płynące z integracji z sieciami komputerowymi i dodatkowym oprogramowaniem.

Nagrody i wyróżnienia

- Certyfikat Telekomunikacyjny WPROST 2004
- Złoty Medal Intertelecom 2004

Konfiguracja

Wyposażenia miejskie
- do 12 linii analogowych
- do 16 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
- do 2 wyposażeń ISDN PRA (30B+D)
- do 30 portów VoIP
- do 6 kart GSM (nowość!)

Wyposażenia wewnętrzne
- do 44 linii analogowych
- do 16 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
- do 32 portów dla aparatów systemowych i/lub konsol (w miejsce analogowych LW)
- do 128 portów VoIP (nowość!)

*uniwersalne łącze ISDN (2B+D) może być skonfigurowane jako port miejski lub wewnętrzny

Integracja z sieciami IP

- karta Platan VoIP (opcja) - do 128 portów VoIP konfigurowanych jako miejskie lub wewnętrzne (do 30 linii miejskich) protokoły VoIP: SIP, IAX2
- kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, ADPCM, G.726, GSM
- logowanie do 30 operatorów VoIP z możliwością odbywania wielu rozmów jednocześnie
- 2 gniazda ethernet (WAN i LAN)
- wbudowany router
- współpraca z oprogramowaniem Platan CTI, również poprzez kartę LAN
- otwarty interfejs programowy PCTI do współpracy z systemami CTI, oprogramowaniem call-center oraz interfejs hotelowy do współpracy z oprogramowaniem hotelowym
- zarządzanie przez programowy modem, USB, RS-232 lub z wykorzystaniem protokołu TCP/IP (przez kartę LAN centrali lub przez port RS komputera podłączonego do centrali i do sieci LAN),
- współpraca z aparatami systemu IP DECT

Call center w centrali

- INFOLINIE - system 16-poziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response - Ineraktywna Obsługa Głosowa); do 4,5h nagrań w standardzie!
- grupy agentów obsługujących ruch przychodzący wg zadanych kryteriów (równomierna dystrybucja ruchu - UCD, połączenia wg specjalizacji na podstawie zidentyfikowanego numeru - ACD)
- pełna identyfikacja numerów CLIP na portach cyfrowych, systemowych i analogowych
- zintegrowana wewnętrzna, 16-kanałowa Poczta Głosowa (od ver. 2.00)
- współpraca z rejestratorami rozmów, obsługa numeru 112

Program Redukcji Kosztów

- rejestracja połączeń wychodzących na indywidualnych kontach (do 128 użytkowników centrali)
- optymalizacja czasu pracy dzięki rejestracji połączeń wewnętrznych i przychodzących oraz inteligentnej dystrybucji ruchu
- zaawansowana taryfikacja oparta na programie BilCent
- kierowanie ruchu do sieci różnych operatorów - wybór najtańszej drogi połączeniowej LCR
- dzięki karcie Platan VoIP możliwość wykorzystania szerokopasmowych łączy internetowych do darmowej komunikacji głosowej
- kierowanie ruchu wychodzącego do sieci GSM przez karty GSM obsługujące do 6 kart SIM dowolnych operatorów

Uwaga: dostępność poszczególnych funkcji uzależniona jest od wyposażenia centrali.