Centrala telefoniczna IP Prima
Integracja tradycyjnej telekomunikacji z telefonią internetową
Centrala IP Prima to pierwsza tej klasy centralka z polem komutacyjnym IP. Idealna dla rynku SOHO, mikrofirm, niewielkich oddziałów, punktów usługowych lub sklepów, liczących do kilkunastu pracowników, a także dla domów jedno- i wielorodzinnych. Prosta w konfiguracji i użytkowaniu - gotowa do pracy zaraz po wyjęciu z pudełka.
Konfiguracja
Konfiguracja bazowa
3 porty miejskie VoIP (IP GW)
2 analogowe linie miejskie
6 analogowych linii wewnętrznych
2 porty wewnętrzne VoIP (IP EXT)
Możliwość rozszerzenia konfiguracji bazowej o:
1 łacze miejskie ISDN (2B+D) lub 1 analogową linię miejską
2 lub 4 analogowe linie wewnętrzne
4 porty wewnętrzne VoIP
zintegrowane nagrywanie rozmów na karcie SD
Ważniejsze cechy
zintegrowany VoIP w wyposażeniu standardowym:
- 3 porty miejskie (obsługa do 3 operatorów VoIP)
- 2 porty wewnętrzne (możliwość rozbudowy do 6 portów wewnętrznych VoIP)
- protokół VoIP: SIP
- kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, G.726, GSM
VEK (R) - Voipowy Eliminator Kosztów:
- dostęp do taniej telefonii internetowej bez dodatkowych bramek, kart i telefonów IP
- unikalna funkcja Call Through - dzwoń z komórki przez VoIP. Centralka automatycznie rozpoznaje wskazane numery komórkowe i przekierowuje je do sieci VoIP
- funkcja LCR - wyboru najtańszej drogi połączeniowej
Plug & Talk czyli podłącz i rozmawiaj - centralka gotowa do użycia po wyjęciu z pudełka z predefiniowanymi ustawieniami fabrycznymi
Prima Web Konfigurator - zarządzanie centralką przez przeglądarkę internetową
Zintegrowane nagrywanie rozmów na karcie SD dla wszystkich abonentów lub uproszczone nagrywanie na poszczególnych stanowiskach przy pomocy rejestratora Telerec i programu Platan CTI
Zobacz Kto Dzwoni - prezentacja numeru (usługa CLIP) abonenta dzwoniącego na wyświetlaczach aparatów telefonicznych oraz w programie Platan CTI
Współpraca z komputerem poprzez program Platan CTI (dodatkowe funkcje telefonu na ekranie komputera)
Zintegrowana, wewnętrzna Poczta Głosowa
Rejestracja połączeń z buforem w centrali
Możliwość aktualizacji oprogramowania centrali (firmware update)
Estetyczna obudowa do powieszenia na ścianie
A do tego... wszystkie cechy nowoczesnej centrali telefonicznej.
Prima to unikalna na skalę europejską centralka IP tej wielkości oferująca zintegrowane nagrywanie rozmów i pocztę głosową oraz obsługująca zarówno linie VoIP, analogowe, jak i ISDN.
Cyfrowa centrala telefoniczna OPTIMA
Abonencka cyfrowa centrala telefoniczna Platan OPTIMA IP PBX jest kontynuacją doskonale przyjętej przez rynek centrali Sigma. Charakteryzuje ją otwartość na współpracę z oprogramowaniem i urządzeniami zewnętrznymi, sprawna i skuteczna komunikacja oraz zastosowanie najnowszych światowych technologii.
Optima IP PBX adresowana jest do firm i instytucji liczących od kilkudziesięciu do ponad 100 użytkowników. Oferuje nowoczesną komunikację telefoniczną i ułatwia sprawną obsługę klientów, dzięki takim możliwościom jak: zintegrowana wewnętrzna Poczta Głosowa, wielopoziomowy system zapowiedzi - Infolinie oraz system Platan CTI, a także możliwość stosowania wielu modeli telefonów, w tym cyfrowych aparatów systemowych, aparatów bezprzewodowej telefonii IP DECT oraz aparatów IP i softphone'ów. Jest optymalnym wyborem dla odbiorców poszukujących niedrogich, a komfortowych i technicznie zaawansowanych rozwiązań.
Nagrody i wyróżnienia
- Laur Infotela 2005
- Złoty Medal Intertelecom 2005
- Złote Anteny 2006 - wyróżnienie
Konfiguracja
Wyposażenia miejskie
- do 16 linii analogowych
- do 24 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
- do 2 wyposażeń ISDN PRA (30B+D)
- do 30 portów VoIP
- do 6 kart GSM
Wyposażenia wewnętrzne
- do 128 linii analogowych
- do 24 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
- do 32 portów dla aparatów systemowych i/lub konsol (w miejsce analogowych LW)
- do 128 portów VoIP
*uniwersalne łącze ISDN (2B+D) może być skonfigurowane jako port miejski lub wewnętrzny
Integracja z sieciami IP
- karta Platan VoIP (opcja) - do 128 portów VoIP konfigurowanych jako miejskie lub wewnętrzne (do 30 linii miejskich): protokoły VoIP: SIP, IAX2
- kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, ADPCM, G.726, GSM
- logowanie do 30 operatorów VoIP z możliwością odbywania wielu rozmów jednocześnie
- 2 gniazda ethernet (WAN i LAN)
- wbudowany router
- współpraca z oprogramowaniem Platan CTI, również poprzez kartę LAN
- otwarty interfejs programowy PCTI do współpracy z systemami CTI, oprogramowaniem call-center i CRM oraz interfejs hotelowy do współpracy z oprogramowaniem hotelowym
- zarządzanie przez programowy modem, USB, RS-232 lub przez kartę LAN centrali
Call center w centrali
- INFOLINIE - system 16-poziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response - Ineraktywna Obsługa Głosowa); do 4,5h nagrań w standardzie!
- grupy agentów obsługujących ruch przychodzący wg zadanych kryteriów (równomierna dystrybucja ruchu - UCD, połączenia wg specjalizacji na podstawie zidentyfikowanego numeru - ACD)
- pełna identyfikacja numerów CLIP na portach cyfrowych, systemowych i analogowych
- zintegrowana wewnętrzna, 16-kanałowa Poczta Głosowa
- współpraca z rejestratorami rozmów, systemami pagerów
Program Redukcji Kosztów
- rejestracja połączeń wychodzących na indywidualnych kontach (do 256 użytkowników centrali - abonentów fizycznych i wirtualnych)
- optymalizacja czasu pracy dzięki rejestracji połączeń wewnętrznych i przychodzących oraz inteligentnej dystrybucji ruchu
- zaawansowana taryfikacja oparta na programie BilCent
- kierowanie ruchu do sieci różnych operatorów - wybór najtańszej drogi połączeniowej LCR
- dzięki karcie Platan VoIP możliwość wykorzystania szerokopasmowych łączy internetowych do darmowej komunikacj głosowej
- kierowanie ruchu wychodzącego do sieci GSM poprzez karty GSM
- możliwość wysyłania SMS'ów serwisowych i reklamowych
Uwaga: dostępność poszczególnych funkcji uzależniona jest od wyposażenia centrali.
Cyfrowa centrala telefoniczna SIGMA
Sigma IP PBX jest nowoczesną cyfrową centralą telefoniczną przeznaczoną dla małych i średnich przedsiębiorstw (MSP), zainteresowanych zaawansowanymi systemami telekomunikacyjnymi, wykorzystującymi korzyści płynące z integracji z sieciami komputerowymi i dodatkowym oprogramowaniem.
Nagrody i wyróżnienia
- Certyfikat Telekomunikacyjny WPROST 2004
- Złoty Medal Intertelecom 2004
Konfiguracja
Wyposażenia miejskie
- do 12 linii analogowych
- do 16 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
- do 2 wyposażeń ISDN PRA (30B+D)
- do 30 portów VoIP
- do 6 kart GSM (nowość!)
Wyposażenia wewnętrzne
- do 44 linii analogowych
- do 16 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
- do 32 portów dla aparatów systemowych i/lub konsol (w miejsce analogowych LW)
- do 128 portów VoIP (nowość!)
*uniwersalne łącze ISDN (2B+D) może być skonfigurowane jako port miejski lub wewnętrzny
Integracja z sieciami IP
- karta Platan VoIP (opcja) - do 128 portów VoIP konfigurowanych jako miejskie lub wewnętrzne (do 30 linii miejskich) protokoły VoIP: SIP, IAX2
- kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, ADPCM, G.726, GSM
- logowanie do 30 operatorów VoIP z możliwością odbywania wielu rozmów jednocześnie
- 2 gniazda ethernet (WAN i LAN)
- wbudowany router
- współpraca z oprogramowaniem Platan CTI, również poprzez kartę LAN
- otwarty interfejs programowy PCTI do współpracy z systemami CTI, oprogramowaniem call-center oraz interfejs hotelowy do współpracy z oprogramowaniem hotelowym
- zarządzanie przez programowy modem, USB, RS-232 lub z wykorzystaniem protokołu TCP/IP (przez kartę LAN centrali lub przez port RS komputera podłączonego do centrali i do sieci LAN),
- współpraca z aparatami systemu IP DECT
Call center w centrali
- INFOLINIE - system 16-poziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response - Ineraktywna Obsługa Głosowa); do 4,5h nagrań w standardzie!
- grupy agentów obsługujących ruch przychodzący wg zadanych kryteriów (równomierna dystrybucja ruchu - UCD, połączenia wg specjalizacji na podstawie zidentyfikowanego numeru - ACD)
- pełna identyfikacja numerów CLIP na portach cyfrowych, systemowych i analogowych
- zintegrowana wewnętrzna, 16-kanałowa Poczta Głosowa (od ver. 2.00)
- współpraca z rejestratorami rozmów, obsługa numeru 112
Program Redukcji Kosztów
- rejestracja połączeń wychodzących na indywidualnych kontach (do 128 użytkowników centrali)
- optymalizacja czasu pracy dzięki rejestracji połączeń wewnętrznych i przychodzących oraz inteligentnej dystrybucji ruchu
- zaawansowana taryfikacja oparta na programie BilCent
- kierowanie ruchu do sieci różnych operatorów - wybór najtańszej drogi połączeniowej LCR
- dzięki karcie Platan VoIP możliwość wykorzystania szerokopasmowych łączy internetowych do darmowej komunikacji głosowej
- kierowanie ruchu wychodzącego do sieci GSM przez karty GSM obsługujące do 6 kart SIM dowolnych operatorów
Uwaga: dostępność poszczególnych funkcji uzależniona jest od wyposażenia centrali.